Trening Milon

TRENING OBWODOWY

Na czym polega trening?

Milon to przede wszystkim fachowa wiedza i lata badań nad biomechaniką, fizjologią i efektywnością wysiłku fizycznego, podana w postaci wysokiej klasy sprzętu treningowego z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii. Na bazie wieloletnich badań i doświadczeń stworzono koncepcję łatwego, efektywnego i bezpiecznego treningu obwodowego. Podstawą jest tu obwód siłowo – wytrzymałościowy, czyli tzw. obwód zdrowia złożony z 12 urządzeń ustawionych w kręgu: – sześciu maszyn siłowych, na których użytkownicy ćwiczą po 1 minucie (6 x 1) na główne partie mięśniowe – sześciu maszyn cardio (3 x rower, 3 x crosswalker), na dwóch z nich użytkownicy ćwiczą po 4 minuty (2 x 4)
 
 

Najważniejsze cechy treningu

Czas trwania treningu jest optymalny, to 35 minut na kompletny zestaw, po którym organizm nadal „trenuje”, co sprawia, że użytkownik szybciej chudnie.

Użytkownik nie musi dopasowywać ustawień, bo sprzęt z pomocą karty chipowej automatycznie dostosowuje wszystkie parametry, takie jak wysokość siedziska czy opór, a dzięki temu jest bezpieczny i bardzo prosty w obsłudze.

Trening milon gwarantuje satysfakcję. Wystarczy 6 treningów w miesiącu po 35 minut, by osiągnąć zamierzony cel.

Żadnych ciężarów. Obciążenie jest ustawiane elektronicznie, z dokładnością do 1 kilograma.

Trening jest o 30% bardziej efektywny od tradycyjnego treningu ze względu na możliwość zróżnicowania obciążenia dla ruchów koncentrycznych i ekscentrycznych.

Są pod stałą opieką trenera, który na bieżąco z pomocą technologii milon CARE monitoruje przebieg treningu i efekty, a także motywuje do regularnych treningów.

Czym jest MILON?

Zalety treningu Milon

SZYBKOŚĆ

17,5 minut tyle trwa jeden obwód, podczas którego użytkownik wykonuje 8 minitreningów na główne partie mięśniowe i układ krążenia. Dwa obwody dają w sumie 35 minut kompletnego treningu

ŁATWOŚĆ

Użytkownik nie musi dopasowywać ustawień, bo sprzęt z pomocą karty chipowej automatycznie dostosowuje wszystkie parametry, takie jak wysokość siedziska czy opór, a dzięki temu jest bezpieczny i bardzo prosty w obsłudze.

EFEKTYWNOŚĆ

Trening jest o 30% bardziej efektywny od tradycyjnego treningu ze względu na możliwość zróżnicowania obciążenia dla ruchów koncentrycznych i ekscentrycznych.

BEZPIECZEŃSTWO

Bezpieczeństwo i ergonomia maszyn sprawiają, że sprzęt jest dedykowany również jako trening medical fitness dla osób po urazach czy seniorów.

Urządzenia

Leg Extension mięsień czworogłowy ud, grupa mięśni przywodzicieli
Chest press mięśnie piersiowe większe i mniejsze, mięsień naramienny, mięsień trójgłowy
Seated rowing mięśnie dwugłowe ramienia (biceps) równoległoboczny, najszerszy grzbietu
Leg Extension kończyny dolne (mięśnie ud i podudzi ogólnie), trening cardio
Leg Curl mięsień dwugłowy uda, półbłoniasty, półścięgnisty, smukły, płaszczkowaty, mięsień brzuchaty łydki
Abdominal Crunch prosty brzucha, skośne brzucha, biodrowo-lędźwiowy
Back Extension mięśnie prostowniki grzbietu, część lędźwiowa najszerszego grzbietu, mięsień czworoboczny lędźwi
Crosstrainer mięsień brzuchaty łydki, serce, mięśnie przedniej strony podudzia, mięśnie skośne brzucha, mięśnie pośladkowe